Het laatste mannenbastion


Al jaren wordt er gesproken over Het Einde van de Man, het opnieuw uitvinden van mannelijkheid en macho’s die op hun retour zijn. Wij hebben daar geen problemen mee. Zeker niet wanneer uit deze bespiegelingen zulke fantastische filmpjes worden geboren als deze. Check it out!

Vorige Kind aan de pillen? Bekijk eerst deze ADHD-film
Volgende Hoe terecht is het geklaag over de bezuinigingen in de kinderopvang?

Ook interessant

Op de eerste dag na de bevalling verschijnt er een aanpakker in huis; de dame van kraamzorg. Terwijl je vrouw ligt bij te komen en jij nog een kilometer boven de grond zweeft, verzorgt zij je vrouw en je kind en runt ze desgewenst het huishouden.

65
Share

mannenpil‘Nog over sterilisatie nagedacht, schat?’ Als het gezinnetje compleet is, verkondigt vrouwlief voorzichtig doch steeds nadrukkelijker de boodschap dat het nu jouw beurt om aan anti-conceptie te doen. Zij heeft jarenlang de pil geslikt en ook nog die bevallingen doorstaan – nou dan? Toegegeven, het is niet heel onredelijk om te lasten van de lusten te delen maar om nu dat zaakje dicht te laten knopen? Dus was onze hoop gevestigd op de mannenpil. Vergeefs, zo blijkt.

7
Share

Je kind kan er geen genoeg van krijgen maar menige vader huivert bij de gedachte aan tollende achtbanen en suizende glijbanen met namen als Canon Ball, Cycloon en Barracuda. Toch is er, zeker in deze tijd van herfstvakantie, geen ontkomen aan. Henk Hanssen nam zijn zoon en een vriendje mee naar Duinrell. ‘Wow, ik voel …

115
Share

Met een verhaal over de bloementjes en de bijtjes is jouw sexuele voorlichtingsverhaal tegenwoordig niet compleet. Je doet er verstandig aan je kind ook te attenderen op de gevaren van schaammuis, digitale wratten en andere ´sexuele aandoeningen´ die ze via internet kunnen oplopen. De nieuwe site Internetsoa vertelt je er alles over.

21
Share

Terwijl wij doorwerken alsof er niets aan de hand is, zijn er steeds meer mensen die zich zorgen over ons maken. Over ons? Nou ja, over ons als verschijnsel, over ons als MAN. In de VS is nu zelfs een vrouw opgestaan die meent dat mannen ‘gered’ moeten worden.

16
Share

Pesterig stuntje van een Engels bedrijf dat reclameborden exploiteert. Om te laten zien hoe effectief buitenreclame kan zijn, liet de firma bussen rondrijden met de kreet ‘Career women make bad mothers‘. Gevolg? Woedende carrière-moeders, uiteraard. Het bedrijf, de OOA, riep nog schaapachtig dat ze louter een discussie had willen uitlokken, maar dat mocht niet baten. De reclame …

18
Share