Lachende baby wint YouTube Award


Men neme… een camera, een krant en een goedlachs zoontje. Scheur de krant in stukken en geef de knipsels aan je kind. Neem het tafereel op en upload het filmpje naar YouTube. Als je kind écht weet wat lachen is, scoor je voor je het weet meer dan tien miljoen views. Althans, dat overkwam de negen maanden oude Ethan die afgelopen week een YouTube Award won in de categorie ‘Most Adorable Video.’ De filmende vader verdiende ook nog een paar centen met zijn videogenieke zoon. Verzekeringsmaatschappij AIG gebruikte de clip voor een tv-commercial die draait om de kreet ‘Lachen kan je leven met acht jaar verlengen.’

Vorige Topsport voor huismannen
Volgende Babyfoto-expositie in Nederlands Fotomuseum

Ook interessant

Je bent vader (anders zou je dit nu waarschijnlijk niet lezen). En jij hebt een drukke baan. Je partner echter ook. Jullie staan elke morgen vroeg op, kleden de kinderen aan, brengen ze en halen ze. Een van jullie kookt. En iemand moet nog het huishouden doen. Kortom: jij en je partner hebben het er maar druk mee. Maar dat hoeft nu gelukkig niet langer: Vivienne Westerhoudt introduceert de 9 tot 3 baan voor mama’s!

44
Share

ChimpanseesWat voor (de meeste) mannen een ware nachtmerrie is, is de natste droom voor de chimpansee. Onze genetische tweelingbroer raakt namelijk buiten zinnen van opwinding als hij met een bejaarde vrouwtje het nest induikt. Lekkere jonge dingen worden beschouwd als tweederangs partners. Deze opzienbarende feiten blijken uit een langdurig onderzoek van Havard-genie Richard Wrangham.
 

44
Share

Een nieuwe veiligheidsriem, een kruising tussen de traditionele autogordel en een airbag, moet passagiers op de achterbank beter beschermen. Ford wordt volgend jaar de eerste autofabrikant die de nieuwe riemen in een van zijn modellen gaat introduceren.

102
Share

Snotbellen afvegen

Van Plasterk mogen vrouwen het allemaal opknappen: kinderen, mantelzorg, vrijwilligerswerk en natuurlijk ook nog zoveel mogelijk betaald werken. Misschienlof

39
Share

De Stichting Ideële Reclame (SIRE), de club van de even beroemde als beruchte campagne over vaders die alleen op zondag het vlees snijden, heeft een nieuwe doelgroep ontdekt. Kinderen die worden gepest! Op het net en via SMS schijnen kinderen elkaar naar het leven te staan. Daarom begint SIRE vandaag met een campagne.

762
Share

De papagaaienzwerm heeft een nieuwe melodie gevonden. Oftewel: in de kakafonie van tv-makers en journalisten, een gezelschap dat immers voor het gros uit elkaar nababbelende papagaaien bestaat, klinkt een nieuw geluid. Het refrein: ‘Vader wil niet zorgen voor zijn kinderen.’

39
Share