Al jaren vraagt mijn dochter geregeld of ik even snel een paardenstaart in haar haar wil knopen en al jaren verwijs ik haar beleefd door naar mijn vrouw. Gisteren stuurde dochterlief me deze tip door. Er is geen ontkomen meer aan, gewoon de stofzuiger pakken.
Ook interessant
'Het is alsof we allemaal een beetje sterven'
In Hoogerheide kunnen ze het nog steeds niet geloven. Het dorp is gebroken door de moord op basisschoolleerling Jesse Dingemans. Er heerst verslagenheid, bedroefdheid en woede. Zondag werd er een herdenkingsdienst met aansluitend een stille tocht gehouden. IkVader was erbij. ‘Niets zal ooit meer hetzelfde zijn.’
Britse vaders: 'Help, die luier stinkt!'
Engelse mannen beschouwen zichzelf als heersers op en rond het voetbalveld, in feite zijn het mietjes. Want, wat blijkt uit een onderzoek? Liefst twintig procent van de Britse binken weigert de luier van zijn kind te verschonen. Ach gut. Gasmasker nodig, gentlemen? Zeker, en geef die vaders gelijk een schop onder de kont erbij. Want, …
Hotel op Aruba deelt babybonus uit
Sinds Joran van der Sloot de reputatie van Aruba heeft bezoedeld, doet het eiland verwoede pogingen ook weer eens positief in het nieuws te komen. En wat hebben onze Caribische rijksgenoten nu bedacht? Een babybonus! Wanneer je – met behulp van een doktersverklaring – kunt aantonen dat je tijdens je vakantie je vrouw hebt bezwangerd, …
Volvo V70 veiliger voor kinderen
Volvo heeft in haar nieuwe V70, die deze zomer bij de dealer staat, extra gelet op veiligheid voor kinderen. Facebook Twitter LinkedIn Print Email WhatsApp
Tropenbaby!
"Wanneer wordt het beter weer?" vraag ik aan mijn zwager. Hij kijkt me aan alsof hij ijs ziet branden. Bruinverbrand, net terug van een week varen in Friesland. "Oh, het blijft de hele week nog fan-tas-tisch!" antwoordt hij opgeruimd. Beter weer – ik geloof niet dat ik deze term in Nederland ooit heb gebruikt in de zin van wanneer de temperatuur weer gaat dalen.
Waar is Achmea mee bezig?
Verzekeraar Achmea profileert zich graag als een eigentijdse onderneming. Maar, met haar nieuwe campagne Waar zijn we mee bezig? slaat de verzekeraar uit Zeist toch de plank mis. Want, hoe eigentijds is het om nog steeds te pretenderen dat vaders hun loopbaan belangrijker vinden dan hun kinderen? Facebook Twitter LinkedIn Print Email WhatsApp